Porady telefoniczne 73-375-21-93

powrót

Pomoc


Portal EPUP.PL, został zaprojektowany w taki sposób aby nawigacja była prosta i intuicyjna nawet dla początkujących użytkowników Internetu.

Poniżej opisane zostały podstawowe założenia budowy i funkcjonowania Serwisu.
 

 Podział informacji w serwisie:
 

1. Działy główne

Na stronie głównej EPUP.PL widoczne są podstawowe kategorie: oferty pracy, dla poszukujących pracy, dla pracodawców, dla studentów, własna działalność gospodarcza, dla urzędów pracy, kariera w służbach medycznych, kariera w administracji, kariera w służbach mundurowych, rozrywka, dla agencji pracy i dla firm szkoleniowych. Każda z nich prowadzi do jednego konkretnego działu na naszym portalu. 
 

2. Rozdziały – pionowe menu boczne

                                                                                                     

                                     

Każdy z działów głównych dzieli się na mniejsze elementy składowe - rozdziały.                                                                                        

Rozdziały aktywnego działu wyświetlone są w menu po lewej stronie.                                                                   

Niektóre rozdziały stanowią pojedyncze strony, większość dzieli się dalej - na podrozdziały.

 

3. Poziome menu górne

Najważniejsze informacje  w Serwisie zostały umieszczone w 8 głównych działach:

Strona główna, Mój EPUP, Urzędy Pracy, Pomoc, Szkolenia, Twój Doradca, Rozrywka, Sklep

Dostęp do każdego działu możliwy jest na każdej stronie przez  górne - poziome menu. Aktywny dział (ten w którym użytkownik się znajduje) podświetlony jest zawsze na kolor czerwony.

 

4. Ścieżka strony - informuje gdzie jesteś

Pod banerem reklamowym każdej strony znajduje się pełna ścieżka informująca o bieżącym położeniu Internauty w Serwisie i umożliwiająca, o ile jest taka możliwość, przejście do poprzedniego rozdziału lub działu.

Szczegółowe instrukcje, jak korzystać z najważniejszych funkcjonalności przedstawiamy Państwu poniżej:


W sprawie pomocy zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klientów adres e-mail: epup@epup.pl lub telefonicznie pod numerami telefonów dostepnych na stronie głównej , od poniedziałku do piątku w dni robocze od godziny 08.30 do 19:00.

 

Jak zamówić ogłoszenie?

  • Ogłoszenia w serwisie EPUP.PL  można zamówić przez Internet  w zakładce „Dodaj ogłoszenie” na głównej stronie serwisu w poziomym menu górnym
  • Przed dodaniem ogłoszenia najlepiej się zalogować, co ułatwi zarządzaniem dodanym ogłoszeniem. Logowanie jest możliwe po wcześniejszej rejestracji w serwisie. 
  • Prosimy o podanie danych kontaktowych (telefon lub adres).
  • Ogłoszenie należy zarejestrować, to znaczy dokonując płatności za nie.

 

Zamieszczane ogłoszenie można opłacić kartą kredytową, przelewem lub aktywować kodem otrzymanym poprzez SMS.

Ogłoszenia zamieszczane są na okres 30 dni.

 

Przedłużanie czasu publikacji ogłoszenia

O zakończonym czasie publikacji ogłoszenia zostaniesz powiadomiony e-mailem (jeśli go podałeś w polu e-mail podczas wypełniania formularza zamieszczenia oferty). Dodatkowo w Moje oferty pracy zauważysz, że oferta została przesunięta do grupy ogłoszeń nieaktywnych. Takie ogłoszenie możesz ponownie aktywować w ciągu 35 dni od zakończenia okresu ważności. Jeśli tego nie zrobisz oferta zostanie skasowana.

 

Jak wyszukać ogłoszenie?

  • Po wejściu na stronę główną EPUP.PL kliknij w dział Oferty Pracy
  • W lewym menu znajduje się wyszukiwarka ofert pracy
  • Uzupełnij formularz. Wpisz pod kategorie, która Cię interesują, np. Oferty w regionie. Oferty w branży
  • Naciśnij przycisk "Szukaj".


Jak się zalogować/zarejestrować?

Jeśli użytkownik posiada już konto, może się zalogować klikając na stronie głównej na opcję Zaloguj się, a następnie wpisać swój adres e-mail i hasło dostępu.
W przypadku braku konta, należy się zarejestrować wybierając opcję Zarejestruj się oraz wypełnić formularz. Na adres e-mail podany w formularzu zostanie wysłane potwierdzenie rejestracji i link do aktywacji. Podany podczas rejestracji adres będzie loginem do serwisu www.epup.pl

 

Korzyści z rejestracji

Rejestracja i logowanie w serwisie daje kilka istotnych korzyści oraz umożliwia:

  • Zarządzanie wieloma ogłoszeniami z jednego miejsca;
  • Łatwą edycję treści ogłoszenia, jego aktywację, bądź usunięcie swojego ogłoszenia;
  • Rejestrowanie ogłoszeń w EPUP.PL
  • Bezpłatna wizytówka w serwisie
  • Możliwość korzystania z testów


Zarejestruj się i pamiętaj o logowaniu przed rozpoczęciem korzystania z serwisu.

 

Zapomniałem hasła

Jeżeli chcesz się zalogować do serwisu EPUP.PL, ale nie pamiętasz hasła, wybierz na stronie logowania link „Zapomniałeś hasła?” - zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, na który zostanie przesłany link do utworzenia nowego hasła i odblokowania tym samym dostępu do konta. W celach bezpieczeństwa nie przesyłamy haseł w mailach.

 

Zmiana danych w profilu

Zmiana danych w profilu EPUP.PL jest możliwa na podstronie „Konta”, do której link znajduje się w nagłówku serwisu. Po wybraniu podstrony „Konto” użytkownik zostanie poproszony o zalogowanie się do serwisu. Po zalogowaniu otworzy się podstrona „Mój epup”. W lewym menu prosimy wybrać zakładkę „Edytuj swój profil” oraz  zaktualizować lub zmienić swoje dane. Po zapisaniu zmian przyciskiem „Zapisz” nowe zaktualizowane dane zostaną zapamiętane w profilu.

W zakładce „Edytuj swój profil” można również zmienić dane do faktury, zarówno dotyczące płatnika, jak i adresu na który ma zostać przesłana faktura.

Dla poszukujący pracy >
Dla pracodawców >
Dla innych agencji pracy >
Dla firmy szkoleniowej >
Dla pracowników PSZ >
Pozostałe >
© 2013 EPUP. All rights reserved.
Projekt i realizacja : muso.pl